LG 20EN33SS-B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG 20EN33SS-B op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Devlonir 21-05-2014
Geschreven voor: LG 20EN33SS-B

Ik heb dit product gekocht toen het nog voor 90 Euro beschikbaar was bij Alternate.

Voor de prijs is het een sterk scherm, de beeldkwaliteit is goed en de instelbaarheid is erg hoog. De schermgrootte is ideaal voor de kleinere bureaus waar men thuis vaak op werkt, dus zeker een aanrader voor thuis gebruik, vooral als je ruimte gebruik hebt.

Het scherm zelf is mooi vorm gegeven, maar heeft wel het nadeel dat veel LED schermen hebben in dat de voet waarmee het geleverd wordt niet super stabiel is. Het scherm wil dus wel eens meebewegen als je intensief typt. Maar dit is een nadeel van bijna alle moderne schermen in mijn ervaring.

Ander nadeel blijft in de LED technologie zelf in dat de helderheid niet altijd constant is. Zodra wat je toont licht is, is het scherm daardoor snel te helder, terwijl je voor donkere weergave de helderheid dan weer omhoog moet doen. Dit probleem van de technologie is in dit product niet opgelost.